zaterdag 20 september 2008

HERFSTPOP




Cees was vanmiddag even op herfstpop, even kijken of je er met de rolstoel goed kon komen. Nou het was toppie hoor, overal lag zand zodat je er met je rolstoel makkelijk overheen kon gaan. Zelfs op dit festival waren er invalide toiletten aanwezig, ik bedoel maar, Herfstpop en zelfs daar dachten ze aan de mens met zijn beperking. Een dikke 10 voor de organisatoren van dit festival. Wim heeft ook wat foto´s gemaakt van Cees op het festival een leuke reportage mag ik wel zeggen Ik stond even met Wim onze fotograaf te praten, toen er ineens een fotograaf voor ons stond, mag ik een foto van u beide maken vroeg hij. Wim en ik keken elkaar aan en begonnen te lachen een fotograaf die aan een fotograaf vroeg of hij ons mocht fotograveren. Zo zien wij meteen dat ook de leden van de S.cAr.go bij herfstpop aanwezig waren en ik moet zeggen het was klasse. Ik heb genoten en Wim was druk met fotograveren bij herfstpop, beide kwamen we daar met een ander doel, maar wel beide op de foto met onze ......







Nieuwe Leden

De S.cAr.go begint zo langzaam maar zeker een knap groot cluppie te worden. Wat opvalt is, dat we elkaar wel heel snel vinden. Met andere woorden we vullen elkaar goed aan, en op ons honk zie je het per week drukker en drukker worden. Ik krijg al een beetje de bijnaam hier in Rijswijk van CeesScoot, grappig al zeg ik het zelf. Door onze site kom je er dan achter dat niet alleen scootmobielleden de site lezen, maar ook mensen die er gewoon belangstelling voor tonen. Ons een beetje volgen op de site, en zo merk je dat onze club niet vreemd meer klinkt in de oren van de mensen. Vanmiddag was ik on tour zoals ik dat noem en ja kom ik dan iemand tegen per scoot of rolstoel dan groet ik ook, ik denk dat jullie dat ook wel doen want we blijven altijd even die hand opsteken naar mensen zoals jij en ik. Vanmiddag kon ik het natuurlijk weer niet laten als ik dus iemand tegen kom per scootmobiel. Hoi en is het wat die Winner, en ik hoorde zeggen ja hoor prima ding niks mis mee. Het mag duidelijk wezen ik had het hier over het merk van een scootmobiel, en ja de opening is er dan. Nou als jullie Cees een beetje kennen, dan kan het wel eens zo zijn dat ik blijf kletsen, en zo vertel ik al snel in het gesprek over de scootmobielclub. Vaak hoor je dan ja dat ken ik, veel over gelezen op de kabelkrant of van horen zeggen. En zo lezers kom ik dan weer aan de informatie, dat er veel mensen de site bezoeken en ons reilen en rijden een beetje bij houden. En daar mogen we best trots op zijn, want we hebben zelfs binnen als buiten onze regio veel belangstelling op de site. Vanmiddag dus kwam ik iemand tegen per scootmobiel en het praatje begon al snel over de club. Deze meneer had dus onze site bij de favoriete staan, en volgde ons wekelijks via de site. Ik vond dit nou echt klasse, en zo hoor je dus via de wandelangen hoe bekend we eigelijk zijn in Rijswijk en omstreken. Natuurlijk meteen een uitnodiging gegeven om onze club eens te bezoeken aan ons honk en dat zou hij binnekort dan ook doen. Natuurlijk vertelde hij mij zijn naam nog, maar je kent Ceeszeef want die ben ik al weer kwijt (morfine), ik dacht ROB of Leo maar ik noem hem maar gemakshalve Harry. Ik hoop dat Harry komt vrijdag middag, zodat we onze club een beetje kunnen gaan versterken met leden aan de onderkant leeftijds grens. Zodat we voor elke leeftijdsoort een aantrekkelijk cluppie blijven. En Leo, Rob, Harry, Greet, Hermien of Sjaan kom ook eens gezellig een bezoek brengen aan onze club aan het cananefatenpad, dat is einde Klaroenstraat/Tubasingel ingang Wilhelminapark. Tot ziens............