donderdag 18 september 2008

Demonstratie 3 oktober ....

Hallo lezers, het doet ons genoegen u mee te delen dat de firma Hulpplus uit Harderwijk ons op vrijdag 3 oktober 2008 komt bezoeken. De mensen van dit bedrijf komen om e.e.a te demonstreren. U kunt hier dan meteen uw voordeel uit halen voor o.a uw, benenwarmzakken of schootkleden, handschoenen en of regenkleding. Omdat de tijd nogal krap is deze vrijdag nodigen wij u dan ook uit om rond de klok van 13.00 uur aanwezig te zijn in ons honk. Dan bent u verzekert van een goede plek in ons honk en heeft u ruimschoots de tijd om eventuele bestellingen bij het bedrijf te plaatsen.


Wat is de doelstelling?
Kwaliteit, een uitgebreid assortiment, snelle levering en een goede service. Hulpplus is een bedrijf waar ik zelf graag klant zou willen zijn. Producten met een goede kwaliteit die ik het liefst zo snel mogelijk in huis heb en waar ik goed en vriendelijk wordt geholpen door iemand die kennis heeft van de producten. Dat is wat ik zelf verwacht van bedrijven en dat is wat ik u zal bieden bij Hulpplus.