vrijdag 18 juli 2008

Het Nieuwste Nieuws !!!!



Hallo Allemaal,

Zoals jullie weten heeft Carla een aantal weken verlof opgenomen, ze is toe aan haar jaarlijkse reses. Natuurlijk wensen wij Carla vanaf deze plek dan ook een fijne vakantie toe met veel zon, en vooral veel rust. En ja dan zit je, wie kan Carla tijdelijk vervangen. Nu is het wel zo dat wij wel erg verwent zijn de afgelopen maanden door Carla. Alles regelde zij even snel, en liep ons na met een natje en een droogje/hapje. Dus vanaf volgende week moeten we het zelf even regelen onderling. Vanmiddag iedereen was al naar huis toe, stonden Mirjam, Brechtje en Cees nog even na te babbelen. Toen daar ergens in de verte een mevrouw aan kwam lopen, die dacht Jannie te zien voor de deur van het honk. Maar helaas die was ook al weg. Van het een kwam het ander en we raakte aan de praat. Vrolijke tante hoor, en haar naam was Dini, ik vroeg meteen zeg Dini kan jij ons tijdelijk uit de brand helpen. ligt eraan waarmee zei ze. Nou een paar weken even koffie en thee maken voor onze club?? Geen probleem zei ze, maar mijn naam is Dini en als je dat verkeerd schrijft kom ik niet. Ik heb meteen een foto gemaakt van Dini, om ze ook even aan jullie voor te stellen. Hier onder zie je haar foto, Dini neemt tijdelijk de plaats van Carla in, dus dames en heren voor de koffie, thee en fris kunt u vanaf vrijdag terecht bij Dini.



=====================================================================================
PETJES!!!!!!!!





Hallo allemaal, jullie zullen wel denken wat is dat nu weer een petje. Ja dat zien jullie goed het is inderdaad een petje. Niet zomaar een petje, het is de S.cAr.go pet. En daar draait het nu allemaal om. Onze leden hebben verleden week onze S.cAr.go pet gekregen, omdat wij 1 jaar bestaan en omdat we trots zijn dat ieder lid vanaf nu het fel begeerde petje tijdens onze tochten op heeft. Maar helaas, het is maar voor korte duur geweest. Want wat blijkt nu, onze leden worden aangevallen voor dat petje. Men komt aanrijden per scooter/fiets/bromfiets, halen de scootmobiel/rolstoel in, slaan de pet van het hoofd, en verdwijnen dan met de pet. Nou kan ik me voorstellen dat men graag ook zo'n pet heeft. Wat ik me haast niet kan voorstellen (maar helaas waar) men pikt gewoon de petjes af, en gaat er als een haas vandoor. Niets is tegenwoordig meer veilig om ons heen, nergens kan men meer vanaf blijven, en de mentaliteit is toch wel heel ver te zoeken als men nu ook al mensen die vaak niet zichzelf kunnen verdedigen hun petje af pikt. Daarom tot onze leden het volgende, kijk uit voor de petjes dieven ook u kunt ze tegenkomen. Doe geen gekke dingen met de petjes, zoals touwtjes om het petje. Stel u voor u maakt uw petje d.m.v een touwtje om de nek vast, zo gek komt met een noodgang aanrijden, grijpt het petje, maar helaas achter het touwtje zit dan nog u nekje. Ik denk dat u dan nog verder van huis bent, en de gevolgen wel eens heel ernstig kunnen uitpakken.U bent gewaarschuwd !!!!!