donderdag 10 februari 2011

Ijs en ijskoud.



Hallo allemaal,
Zo als jullie waarschijnlijk al wisten ben ik een tijdje uit de rolatie geweest, vanwege gezondheids redenen.Het gaat momenteel weer een beetje berg opwaarts, dus ben ik begonnen om de site een beetje bij te gaan werken, want dat is hard nodig. Het nieuwe seizoen staat alweer bijna voor de deur, en natuurlijk ook onze nieuwe aktiviteiten.


Een van de aktiviteiten kan bijvoorbeeld een workshop "IJS MAKEN" bij een echte italiaanse ijswinkel DOLOMITI zijn. Wij willen dit vast onder de aandacht brengen, want misschien willen jullie ook wel eens echt ijs gaan maken. Natuurlijk zijn er aan dit uitstapje wel kosten verbonden, maar ik denk weet wel zeker dat het de moeite waard is. Waarom zijn wij hier zo vroeg mee het vriest nog hoor ik denken, maar de workschop's zitten eerder vol dan jullie denken. Aan de rechter zijde heb ik een enquette staan vul deze even in, dan hebben wij een idee of er werkelijk belangstelling is. Natuurlijk is alles rolstoel/scootmobiel vriendelijk.Natuurlijk kunnen jullie ook zelf eens kijken naar de foto's van andere workshops bij Dolomiti KLIK DAN HIER Natuurlijk zijn alle ARGO leden welkom om zich op te geven.