woensdag 16 december 2009

Benenzak


Zoals jullie wel kunnen voelen aan de handjes en beentjes is het beren koud als je lekker met je scootmobiel aan het rondrijden bent. Een aantal leden van onze club hebben dan ook een benenzak in gebruik om deze kou door te komen. Natuurlijk je zit stil op je scootmobiel en heb je dan geen of weinig bescherming voor je benen, kan dat knap lastig zijn. Een aantal weken geleden heb ik jullie er al op geattendeerd dat er een nieuwe firma is, hun link staat in de rechter collom . Ik heb op verzoek van twee leden er twee benenzakken besteld. De kwaliteit is gewoon perfect, ziet er goed uit en is zeker de moeite waard om als u er geen heeft deze te bestellen. In de benenzak zit aan de buitenkant een flinke zak met drukknopje om bv je portemonnee in op te bergen of je telefoon. Er zit een goede degelijke rits in, en de vorm van de benenzak loopt in zitstand met het lichaam mee. Hij is water en winddicht en kan zelfs gewassen worden. Mochten jullie besluiten om er een te bestellen, of iets anders bij het bedrijf geef dit dan even door aan mij (Cees). Ik zal dan de bestelling plaatsen voor jullie, waardoor jullie een extra voordeel kunnen krijgen. Ook heeft deze firma de regel niet goed geld terug, mits in originele staat en niet gebruikt. Ik ben erg te spreken over dit bedrijf, klantvriendelijk en bezorgkosten hoeven we niet te betalen. Kijk snel of er iets bij zit voor jullie, en geef je bestelling door aan Cees.