dinsdag 18 augustus 2009

Gezellig op pad met de club 14 augustus 2009






Ja ja iets later dan dat jullie gewent zijn van ons, maar het is helaas niet anders. Do foto's staan weer paraat aan de rechter zijde, en natuurlijk weer door Wim Mecksenaar gemaakt. Het was weer een top dag vrijdag 14 augustus. De rit viel weer bij iedereen in de smaak, mooi weer en we waren weer met veel. Ik telde er 40, dan ook nog die honderden die bleven staan kijken naar onze stoet, kwamen we al snel op een kleinen 150 mensen waar we het druk mee hadden. De rit ging via het hoekpolderpark naar het tubameer en vandaar uit op naar het Elsenburgerbos, langs de vliet door de plaspoelpolder op weg naar de maaltijd. Deze keer gingen we op de orientaalse toer. We gingen naar chinees restaurant "Nieuwe Ster" in Rijswijk. De maaltijd was heerlijk, en onze gastheer Jimmy deed zijn uiterste best het ons naar de zin te maken. Ik denk dat ook deze middag weer een schot in de roos was, en natuurlijk zeker voor herhaling vatbaar. Het wordt steeds moeilijker een rit te verzinnen die er weer mee door kan. Daarom stel ik voor aan jullie om eens een met een leuk idee te komen, waar de rit in september naar toe zouden kunnen gaan. Ik weet het is moeilijk iets te vinden wat we nog niet gereden hebben, maar het is er wel!!! Als ik geen reactie krijg ga ik samen met de verkeersregelaars de nieuwe rit uitstippelen. Kan wel vast verklappen, dat het een lange rit gaat worden, en dat we er wel een uur of 4 onderweg zullen zijn. Maar daar krijgen jullie wel een mooie rit voor terug. Als iedereen deze keer zijn lunch pakketje zelf meeneemt, dan zorgen wij voor de koffie en fris onderweg. Ik hoop weer op ruime deelname van jullie, want de rit gaat natuurlijk weer door een heel mooi natuur gebied, waar we met de club nog
nooit gewesst zijn??????