maandag 6 juli 2009

Dag van de beweging

Zomaar een reaktie uit ons gastenboek, en natuurlijk de foto er ook bij..


Els van Heusden 05-07-09 18:13:02 Hallo lieve mensen,
Zaterdag 4 juli 2009 mocht ik kennis maken met jullie scootmobielclub in het sofia z.h.
Wist niet dat dit bestond, gaaf hoor!
Ik kon me voor verschillende activiteiten inschrijven en ik koos als eerste de scootmobieltocht. Wat gezellig en mooi weer hadden we! Het was voor mij tevens een goeie oefening want op 3 febr. 2009 is er pas een aanvraag ingediend voor mijn scootmobiel.
Ik heb er erg van genoten, het was net of ik in een cabrio zat.
Hartelijk bedankt voor de introductie.
Ik probeer een oplossing te zoeken om lid te worden. ( woon ik Loosduinen, weet niet hoe het dan gaat met die accu.)
Veel plezier verder, groetjes Els van Heusden.

Els van Heusden 05-07-09 18:16:55 Nog een keer Els,

Ik vergeet te vragen of er nog andere foto's op de site komen, we hebben n.l. nog geposeerd voor twee groepsfoto's, lijkt me leuk om te zien. Geweldig, die foto die jullie al op de site hebben geplaatst sta ik ook op, achter de tafel met de folders sta ik.
Tot ziens of horens.Els van Heusden