zondag 28 december 2008

2009 jaar van veranderingen





Allereerst willen wij natuurlijk iedereen een heel goed, liefdevol en druk scootmobielritten rijderig nieuw jaar wensen.

2009 alweer. Het gaat hard. Wat zal dit jaar ons brengen. Voor onze scootmobielclub nogal een grote verandering.
Cees, onze grote man, gaat ons verlaten. Nou ja gelukkig niet helemaal, maar wel als hoofd-coördinator/voorzitter van S.cAr.go. Hij wordt de voorzitter van de ARGO (Algemene Rijswijkse Gehandicapten Organisatie). Wij zijn een onderdeel van de ARGO en daarom wil Cees zich inzetten om onder andere de ARGO beter bekend te maken bij iedereen in Rijswijk. Wij zullen hem natuurlijk heel erg missen. We hebben altijd erg prettig samen gewerkt. Soms kon hij ook wel eens een beetje uit zijn slof schieten, maar altijd terecht en rechtvaardig. En daarna was er weer ruimte om het uit te praten en konden we altijd weer vol goede moed verder. Zelfs hebben we al eens een sponsor geweigerd omdat er te veel eisen gesteld werden aan ons. Want hoe dan ook S.cAr.go heeft zijn eigen normen en waarden en daar zal niemand iets aan kunnen veranderen. Mede dankzij Cees is de Rijswijkse scootmobielclub S.cAr.go een groot succes geworden in Rijswijk en omgeving. We weten dat de ARGO een goede voorzitter aan Cees zal hebben. Hij zit vol ideëen en nu hopen dat je al die ideëen kan verwezenlijken.

Cees heeft voordat hij zich terug trok bij S.cAr.go nog geregeld dat ik, Mirjam, hem zou opvolgen als aanspreekpunt en voortrekker van de coördinatoren. Dat doe ik natuurlijk met liefde. Het zal voor mij even raar zijn, want normaal werk ik voornamelijk op de achtergrond. En nu moet ik dus naar voren treden. De meesten van jullie kennen mij natuurlijk allang. Ik ben diegene die altijd achteraan rijd en dat blijf ik ook doen. Cees zal gewoon de voorste man zijn bij ritten, maar is dus niet meer het aanspreekpunt. We zijn dit allebei niet zo gewend, maar het zal best gaan lukken. En ik weet dat ik altijd op alle steun van mijn mede-coördinatoren kan rekenen. Natuurlijk is het voor mij net zo belangrijk dat S.cAr.go nog lange tijd met veel succes de straten van Rijswijk "onveilig" zal blijven maken. En dat we nog vele jaren net zo veel lol zullen hebben en leuke ritten zullen maken. Ik hoop dat jullie in 2009 net zo veel plezier zullen hebben en samen kunnen lachen als in de afgelopen tijd. Daar gaan we voor met z'n allen.

Wij willen als hele scootmobielclub, coördinatoren, deelnemers en vrijwilligers zeggen
CEES BEDANKT!!

Voor deze keer getekend met
Mirjam Houweling