woensdag 13 augustus 2008

Informatie Cees


Hallo allemaal,

Hier even een bericht van Cees, afgelopen dagen ben ik plotseling overvallen door hevige pijnen. Het is momenteel zo erg geworden,en zoveel pijn in mijn linkerarm dat ik deze niet meer kan gebruiken. Afgelopen zondag ben ik nog in het ziekenhuis geweest voor een onderzoek. Helaas kan men op het eerste gezicht niet vinden waar de pijn vandaan komt, en ik heb te verstaan gekregen dat ik de arm absolute rust moet geven. Veranderd er niks aan de situatie dan moet ik terug komen voor nader onderzoek. Ik zit dan ook met de linker arm weer in een mitella. Morfine-pleisters gebruik ik voor de pijn, en daar bovenop gebruik ik nu ook extra tramadol. Ik voel duidelijk dat er iets niet oke is met de zenuwbanen vanaf de nek. Ik ga dan ook zelf kontakt opnemen met mijn neurochirurg, omdat ik vind dat ik er toch wel te lang mee ben blijven lopen. Nu zelfs niet eens meer kan slapen van de aanhoudende pijn, en regelmatig het bewustzijn verlies door deze pijn. De kans is groot dat jullie mijn een aantal weken niet zullen zien. Ik kan namelijk niet op de scootmobiel rijden dat gehobbel maakt het alleen maar erger. De scootmobiel is mijn enige vervoersmiddel nog maar, omdat ik ook al geen auto meer kan rijden. Mijn taak heb ik overgedragen aan Mirjam. Mirjan, Peter en Frits zullen ervoor zorgen dat alles op rolletjes blijft lopen. Maar ik weet zeker dat dit aan het goede adres is uitbesteed. Verder wens ik jullie nog veel plezier de komende middagen op de club.

Cees